tisdag 11 december 2012

Snöhelg!


I helgen har min mamma och pappa varit och hälsat på. Vi har en precis lagom stor backe ute på golfbanan precis intill där vi bor, så vi tog en tur upp till backen på lördagseftermiddagen!
Zeb åkte snowracer med både mormor och morfar och eftersom jag och min mamma delar fotointresset blev det också en del fotograferande.
När vi började känna oss lite kalla om kinderna avslutade vi med att göra snöänglar.
Eftersom vi har det så bra med backen precis intill, blir det att vi grannar samlas där och åker tillsammans med barnen, så det blev såklart en tur dit även på söndagen.

Annars är det mycket pluggande just nu och när jag får lite tid över pysslar jag och gör diy-projekt inför julen. Förra året, när jag hade bloggen kreativamamman, visade jag ju allt mitt julpysslande där. Men nu när jag ändrat upplägget på mitt bloggande för att få en mer fotoinriktad blogg kan ni istället följa julpysslandet på Instagram och även där heter jag charlottewangstedtfoto.
(Såklart går det ändå att se förra årets julpysselkreativmamman, om man skulle vilja det ;-).